• A kommunikáció alapjai
PDF Nyomtatás E-mail

Képzés helyszíne és időpontja

Kecskemét

2017.05.29.

Értékek: 1 (egyáltalán nem), 2.3….9.10 (nagyon),

)

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival?

9,90

2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival?

9,90

3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával?

9,80

4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával?

9,93

5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek?

9,93

6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.)

9,93

7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével?

9,97

8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével?

9,93

9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében?

9,93

Mennyire volt elégedett az 1. oktató munkájával?

9,83

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (1. oktató)

9,90

Mennyire volt elégedett az 2. oktató munkájával?

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (2. oktató)