• Kultúrák találkozása a társadalomban és az iskolában- a multikulturális nevelés alapjai 2011.
PDF Nyomtatás E-mail


Általános kérdések

Képzés helyszíne és időpontja

Miskolc,

2011. 06. 02-04.

Értékek: 1 (egyáltalán nem), 2, 3, 4, 5 (nagyon),

9 (nem tudom)

Megvalósította-e a képzés a kitűzött célokat?

4,100

Mennyire felelt meg a képzés az elvárásainak?

4,000

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

3,667

Milyennek ítéli meg a gyakorlati hasznosságát a képzésnek?

3,600

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,300

Teljesíthetőek voltak-e a továbbképzésen támasztott követelmények?

4,500

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének a módja?

4,500

Mennyire adott a továbbképzés új módszertani ismereteket?

3,700

Hasznosíthatóak voltak a tanult ismeretek elmélyítéséhez a kapott segédanyagok?

4,300

Mennyire tartja megfelelőnek az egyes témakörökre fordított időarányokat?

4,100

Mennyire felelt meg elvárásainak az elmélet és a gyakorlat arányának kialakítása?

4,556

Elégedett azzal, ahogyan a résztvevők továbbképzés keretében végzett munkájának értékelése történt?

4,100

Mennyire elégedett a továbbképzés szervezésével (pl. előzetes és folyamat közbeni tájékoztatás)?

2,900

Véleménye szerint mennyire sikerült hatékonyan felhasználni az időt ezen a továbbképzésen?

3,600

Képzés általános értékelése (14 kérdés)

3,994

Mennyire volt elégedett az 1. oktató munkájával?

4,667

Szakmai felkészültség (1. oktató)

4,800

Problémamegoldó képessége (1. oktató)

4,600

Előadói és prezentációs képesség (1. oktató)

4,500

Módszertani kultúra (1. oktató)

4,500

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (1. oktató)

4,667

Az oktató eredményessége az új tartalmak, módszerek elsajátíttatásában (1. oktató)

4,400

Mennyire volt elégedett az 2. oktató munkájával?

Szakmai felkészültség (2. oktató)

Problémamegoldó képessége (2. oktató)

Előadói és prezentációs képesség (2. oktató)

Módszertani kultúra (2. oktató)

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (2. oktató)

Az oktató eredményessége az új tartalmak, módszerek elsajátíttatásában (2. oktató)

Az oktató(k) összesített értékelése

4,590

A képzés összesített értékelése (9-esek nélkül):

4,292