• Kooperatív tanulási struktúrák alkalmazása az iskolarendszerben szakmát tanulók hatékonyabb fejlesztése, oktatása érdekében 2011.
PDF Nyomtatás E-mail


Általános kérdések

Képzés helyszíne és időpontja

Miskolc,

2011. 05. 19-21.

Értékek: 1 (egyáltalán nem), 2, 3, 4, 5 (nagyon),

9 (nem tudom)

Megvalósította-e a képzés a kitűzött célokat?

4,900

Mennyire felelt meg a képzés az elvárásainak?

4,900

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,400

Milyennek ítéli meg a gyakorlati hasznosságát a képzésnek?

4,600

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,700

Teljesíthetőek voltak-e a továbbképzésen támasztott követelmények?

5,000

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének a módja?

5,000

Mennyire adott a továbbképzés új módszertani ismereteket?

4,700

Hasznosíthatóak voltak a tanult ismeretek elmélyítéséhez a kapott segédanyagok?

4,600

Mennyire tartja megfelelőnek az egyes témakörökre fordított időarányokat?

4,900

Mennyire felelt meg elvárásainak az elmélet és a gyakorlat arányának kialakítása?

4,900

Elégedett azzal, ahogyan a résztvevők továbbképzés keretében végzett munkájának értékelése történt?

4,900

Mennyire elégedett a továbbképzés szervezésével (pl. előzetes és folyamat közbeni tájékoztatás)?

4,800

Véleménye szerint mennyire sikerült hatékonyan felhasználni az időt ezen a továbbképzésen?

5,000

Képzés általános értékelése (14 kérdés)

4,807

Mennyire volt elégedett az 1. oktató munkájával?

5,000

Szakmai felkészültség (1. oktató)

5,000

Problémamegoldó képessége (1. oktató)

5,000

Előadói és prezentációs képesség (1. oktató)

5,000

Módszertani kultúra (1. oktató)

5,000

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (1. oktató)

5,000

Az oktató eredményessége az új tartalmak, módszerek elsajátíttatásában (1. oktató)

5,000

Mennyire volt elégedett az 2. oktató munkájával?

Szakmai felkészültség (2. oktató)

Problémamegoldó képessége (2. oktató)

Előadói és prezentációs képesség (2. oktató)

Módszertani kultúra (2. oktató)

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (2. oktató)

Az oktató eredményessége az új tartalmak, módszerek elsajátíttatásában (2. oktató)

Az oktató(k) összesített értékelése

5,000

A képzés összesített értékelése (9-esek nélkül):

4,904