• Középiskolai IPR továbbképzési program (középfokú intézmények és pedagógusaik felkészítése a középfokú intézményekben történő hatékony együttnevelésre, az integrációs pedagógiai rendszer iskolai alkalmazására) 2011.
PDF Nyomtatás E-mail

Általános kérdések

Képzés helyszíne és időpontja

Nagykálló, 2011. 01. 3-5.

Értékek: 1 (egyáltalán nem), 2, 3, 4, 5 (nagyon),

9 (nem tudom)

Megvalósította-e a képzés a kitűzött célokat?

4,263

Mennyire felelt meg a képzés az elvárásainak?

4,211

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

3,632

Milyennek ítéli meg a gyakorlati hasznosságát a képzésnek?

4,053

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,263

Teljesíthetőek voltak-e a továbbképzésen támasztott követelmények?

4,263

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének a módja?

4,500

Mennyire adott a továbbképzés új módszertani ismereteket?

4,053

Hasznosíthatóak voltak a tanult ismeretek elmélyítéséhez a kapott segédanyagok?

4,263

Mennyire tartja megfelelőnek az egyes témakörökre fordított időarányokat?

4,000

Mennyire felelt meg elvárásainak az elmélet és a gyakorlat arányának kialakítása?

4,222

Elégedett azzal, ahogyan a résztvevők továbbképzés keretében végzett munkájának értékelése történt?

4,263

Mennyire elégedett a továbbképzés szervezésével (pl. előzetes és folyamat közbeni tájékoztatás)?

4,789

Véleménye szerint mennyire sikerült hatékonyan felhasználni az időt ezen a továbbképzésen?

4,368

Képzés általános értékelése (14 kérdés)

4,225

Mennyire volt elégedett az 1. oktató munkájával?

4,611

Szakmai felkészültség (1. oktató)

4,941

Problémamegoldó képessége (1. oktató)

4,588

Előadói és prezentációs képesség (1. oktató)

4,375

Módszertani kultúra (1. oktató)

4,824

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (1. oktató)

4,625

Az oktató eredményessége az új tartalmak, módszerek elsajátíttatásában (1. oktató)

4,588

Mennyire volt elégedett az 2. oktató munkájával?

Szakmai felkészültség (2. oktató)

Problémamegoldó képessége (2. oktató)

Előadói és prezentációs képesség (2. oktató)

Módszertani kultúra (2. oktató)

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (2. oktató)

Az oktató eredményessége az új tartalmak, módszerek elsajátíttatásában (2. oktató)

Az oktató(k) összesített értékelése

4,650

A képzés összesített értékelése (9-esek nélkül):

4,437

Oktatók értékelése

Átlag / 1. oktató (9-esek nélkül)

4,650

Átlag / 2. oktató (9-esek nélkül)