• Integrációra érzékenyítő (IPR Light) továbbképzési program (általános iskolai pedagógusok, tantestületek felkészítése a hatékony együttnevelésre, az integrációs pedagógiai rendszer iskolai alkalmazására) 2011.
PDF Nyomtatás E-mail

Általános kérdések

Képzés helyszíne és időpontja

Vácrátót, 2011. 06. 14., 15., 18.

Értékek: 1 (egyáltalán nem), 2, 3, 4, 5 (nagyon),

9 (nem tudom)

Megvalósította-e a képzés a kitűzött célokat?

4,417

Mennyire felelt meg a képzés az elvárásainak?

4,250

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,083

Milyennek ítéli meg a gyakorlati hasznosságát a képzésnek?

4,333

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,500

Teljesíthetőek voltak-e a továbbképzésen támasztott követelmények?

4,250

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének a módja?

4,167

Mennyire adott a továbbképzés új módszertani ismereteket?

4,333

Hasznosíthatóak voltak a tanult ismeretek elmélyítéséhez a kapott segédanyagok?

4,333

Mennyire tartja megfelelőnek az egyes témakörökre fordított időarányokat?

4,250

Mennyire felelt meg elvárásainak az elmélet és a gyakorlat arányának kialakítása?

4,250

Elégedett azzal, ahogyan a résztvevők továbbképzés keretében végzett munkájának értékelése történt?

4,500

Mennyire elégedett a továbbképzés szervezésével (pl. előzetes és folyamat közbeni tájékoztatás)?

4,250

Véleménye szerint mennyire sikerült hatékonyan felhasználni az időt ezen a továbbképzésen?

4,500

Képzés általános értékelése (14 kérdés)

4,315

Mennyire volt elégedett az 1. oktató munkájával?

4,556

Szakmai felkészültség (1. oktató)

4,917

Problémamegoldó képessége (1. oktató)

4,500

Előadói és prezentációs képesség (1. oktató)

4,583

Módszertani kultúra (1. oktató)

4,636

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (1. oktató)

4,500

Az oktató eredményessége az új tartalmak, módszerek elsajátíttatásában (1. oktató)

4,500

Mennyire volt elégedett az 2. oktató munkájával?

Szakmai felkészültség (2. oktató)

Problémamegoldó képessége (2. oktató)

Előadói és prezentációs képesség (2. oktató)

Módszertani kultúra (2. oktató)

Rugalmasság, alkalmazkodás a csoport igényeihez (2. oktató)

Az oktató eredményessége az új tartalmak, módszerek elsajátíttatásában (2. oktató)

Az oktató(k) összesített értékelése

4,599

A képzés összesített értékelése (9-esek nélkül):

4,457

Oktatók értékelése

Átlag / 1. oktató (9-esek nélkül)

4,599

Átlag / 2. oktató (9-esek nélkül)