• A társaság minőségpolitikája
PDF Nyomtatás E-mail
A TÁRSASÁG
MINŐSÉGPOLITIKÁJA

Stratégiai célkitűzéseink eredményes megvalósítása érdekében magas színvonalon biztosítunk ügyfélkörünkbe tartozó önkormányzatok és oktatási intézmények munkatársai részére feladataik ellátását segítő elemzési, szakértési, tanácsadási, szolgáltatásokat és továbbképzéseket. Törekszünk ügyfeleink / résztvevőink mindenkori igényeinek, elvárásainak teljesítésére.

Számunkra a minőség az alábbiakat jelenti:

  • szerződés szerint történő teljesítés (határidők tartása, szakmai pontosság)

  • szakmai felkészültség,

  • megbízhatóság,

  • az ügyfél / résztvevő igényeinek rugalmas kezelése,

  • eredményes kommunikáció mind az ügyfelekkel / résztvevőkkel, mind külső / belső munkatársainkkal,

  • szakértési / képzési tevékenységünket a jogszabályoknak, képzéseinket az akkreditálási előírásoknak megfelelően végezzük.

Tevékenységünkben ügyfeleink/résztvevőink elégedettségére törekszünk, mely biztosítja piaci versenyképességünket. Elégedettségük és a folyamatos fejlődésünk fenntartása érdekében akkreditáltattuk a cégünket és programjainkat a Felnőttképzési Akkreditációs Testület (FAT) által, és 2002 óta folyamatosan működtetjük az MSZ EN ISO 9001:2009 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert, amelynek keretében:

  • rendszeresen vizsgáljuk ügyfeleink / résztvevőink igényeit, elégedettségét, szolgáltatási folyamatainkat, minőségirányítási rendszerünket és a kapott információk alapján minőségcélokat tűzünk ki, jobbító intézkedéseket hozunk, s ezeket megvalósítjuk,

  • munkatársaink minőségi munkavégzését megfelelő munkakörnyezettel és a szükséges erőforrásokkal segítjük,

  • megfelelő szakmai képzettséggel, gyakorlattal és referenciával rendelkező munkatársakat és alvállalkozókat (szakértőket, trénereket) alkalmazunk, fejlődésük érdekében szakmai továbbképzéseket biztosítunk,

  • beszállítóinkat gondosan választjuk ki és értékeljük, hogy termékeik, szolgáltatásuk hosszú távon, jó minőségben támogassák munkavégzésünket,

  • gondoskodunk arról, hogy munkatársaink - és alvállalkozóink is - megismerjék, megértsék, és munkájukban érvényesítsék minőségpolitikánkat és a minőségirányítási követelményeket.

Minden munkatársamtól, megbízott szakértőnktől és trénerünktől elvárom, hogy ügyfélközpontú szemlélettel és munkájuk fontosságának tudatában végezzék feladataikat.

 

Minőségirányítási kézikönyvünk:   mir_kezikonyv.pdf

Igénybe vehető szolgáltatások:   felnottkepzesi_szolgaltatasok.pdf

Panaszkezelés:   panaszkezeles.pdf

Petrus László
ügyvezető igazgató